آخرین اخبار
9722
توسط انجمن مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی؛

سایت آموزش آنلاین «ویپادی» راه‌اندازی شد

دکتر راستی‌ویس از طراحی سایت آموزش آنلاین «ویپادی» توسط انجمن علمی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه رازی خبر داد.

دکتر محمد راستی‌ویس در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه رازی اظهار داشت: با گسترش روز افزون اینترنت در همه بخش‌ها و محدودیت‌های سامانه‌های دانشگاه، نیاز به وجود یک «سیستم جامع برگزاری کارگاه و وبینار آنلاین»، بیش از پیش احساس می‌شد. در این راستا انجمن علمی دانشجویی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه رازی موفق به طراحی و پیاده‌سازی سایت برگزاری کارگاه و وبینار آنلاین شده است.

مدیر پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه افزود: این سامانه که بدون دریافت کمک مالی از هیچ نهادی و توسط دبیر انجمن، مهندس هادی کیانی‌نژاد دانشجوی دکتری اگروتکنولوژی دانشگاه رازی، طراحی شده با برند (ویپادی) به آدرس: vpadi.com  در دسترس قرار دارد.

ایشان افزود: از امکانات این سامانه می‌توان به: ثبت نام آنلاین، صدور گواهی، استعلام آنلاین گواهی، اتصال اتوماتیک به اسکای‌روم، برگزاری آزمون آنلاین، رزرو زمان برگزاری کارگاه در اسکای روم، صدور فاکتور خرید، ارسال پیامک اطلاع‌رسانی، پنل مخصوص مدرس، تیکت پشتیبانی، برگزاری آفلاین کارگاه و وبینار، امکان فروش فایل، بارگزاری ویدیوهای کارگاه برگزار شده، دارای نماد اعتماد الکترونیک، دارای نشان ثبت رسانه دیجیتال، درگاه الکترونیکی، طراحی کاربرپسند، امنیت بالا، رابط کاربری کاربرپسند، قابلیت انتشار ویدئو و پادکست، قابلیت اطلاع‌رسانی پیشرفته و.... اشاره کرد.

دکتر راستی‌ویس حمایت‌های دکتر سعید جلالی هنرمند، استاد مشاور انجمن علمی دانشجویی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه رازی از مجموعه انجمن و سایت ویپادی را شایسته قدردانی دانست و افزود: از همه فعالان انجمن‌های علمی و واحدهای مختلف دانشگاه که تمایل به همکاری در زمینه برگزاری کارگاه و وبینار آنلاین دارند، دعوت به همکاری می‌شود. هم اکنون نیز تعدادی از انجمن‌های علمی دانشجویی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه از این سامانه برای برگزاری کارگاه‌ها و وبینارها استفاده می‌کنند.

ایشان یادآور شد: دانشجویان گرامی پس از ثبت‌نام در این سایت؛ نام کاربری و پسورد و لینک برگزاری دوره‌ها را دریافت خواهند نمود و بعد از برگزاری دوره نیز بر اساس محاسبه میزان حضور افراد گواهی صادر می‌گردد. همچنین امکان پرداخت آنلاین و استعلام گواهی صادره و اصالت گواهی صادره از طریق این سایت امکان پذیر است.

آخرین اخبار