آخرین اخبار

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، با دکتر احمدی، سرپرست دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی‌کیا نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، 30 آبان ماه 1400، با حضور در دفتر ریاست دانشگاه، با دکتر محمّدنبی احمدی، سرپرست دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی‌کیا ضمن تبریک انتصاب سرپرست دانشگاه، برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه ضمن ابراز خرسندی از این دیدار افزود: در مجلس شورای اسلامی از هیچ کمکی جهت توسعه دانشگاه دریغ نخواهد شد و امیدواریم با همدلی و تلاش، شاهد ارتقاء جایگاه دانشگاه و اثرگذاری این مجموعه در توسعه استان باشیم.

دکتر احمدی، سرپرست دانشگاه نیز ضمن خیرمقدم به حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی‌کیا و قدردانی از حضور ایشان، در سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این دانشگاه در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و عمرانی پرداخت و برنامه‌های آتی دانشگاه در زمینه‌های مختلف توسعه کمّی و کیفی، ارتقاء علمی دانشگاه و... را ارائه نمود.

دکتر احمدی با اشاره به وضعیت کنونی، قابلیت‌ها، چالش‌های دانشگاه و نیز افق پیش روی آن در پیکره آموزش عالی ابراز امیدواری کرد: با همراهی و مساعدت مجمع نمایندگان استان، گام‌های بلندی برای توسعه استان کرمانشاه برداشته شود.

برچسب ها:

محمّدنبی احمدی
سرپرست دانشگاه
سید جواد حسینی‌کیا
مجلس شورای اسلامی

آخرین اخبار