آخرین اخبار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با دکتر احمدی، سرپرست دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر بهزاد باباخانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، یکم آذرماه 1400، با حضور در دفتر ریاست دانشگاه، با دکتر محمدنبی احمدی، سرپرست دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر باباخانی ضمن تبریک انتصاب دکتر احمدی به عنوان سرپرست دانشگاه و آرزوی موفقیت برای ایشان اظهار داشت: استان کرمانشاه با مسائل مختلفی از قبیل بیکاری و تورم روبه‌رو است و اقدامات و برنامه‌ریزی‌های متعددی برای بهبود وضعیت تورمی استان صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به کارگروه اشتغال استان‌ها افزود: برگزاری منظم کارگروه اشتغال برای استان کرمانشاه که درگیر مسأله بیکاری است، بسیار ضروری است و امیدواریم با تلاش و همکاری دستگاه‌های اجرایی، اقدامات خوبی برای کمک به رفع مشکل بیکاری استان صورت گیرد.


 

وی بر مسأله مهارت‌آموزی و توجه دستگاه‌های اجرایی به آن تأکید کرد و گفت: دانشگاه نقش مؤثری در ارتقاء مهارت افراد و کمک به ایجاد اشتغال برای جوانان دارد و امیدواریم با همکاری و تعاملات سازنده شاهد عملیاتی شدن این هدف و تربیت نیروی کار ماهر برای پروژه‌های بزرگ استان باشیم.

دکتر باباخانی با اشاره به در دست اجرا بودن پروژه‌های مختلف در سطح استان، خواستار مشارکت جدی‌تر دانشگاه در روند توسعه استان شد و گفت: در اجرای این پروژه‌ها، روی استفاده از نیروهای بومی تأکید داریم.

در این دیدار، دکتر احمدی، سرپرست دانشگاه ضمن خیرمقدم به معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه و قدردانی از حضور ایشان اظهار داشت: هدف این مجموعه دانشگاهی کمک به توسعه و بالندگی اقتصادی، فرهنگی و آموزشی استان است.

وی یادآور شد: دانشگاه رازی به‌عنوان دانشگاه معین استان با سابقه نیم قرن فعالیت ارزشمند علمی، آموزشی و پژوهشی، کارنامه درخشانی را در کشور دارد و همه ظرفیت‌های این مجموعه دانشگاهی به ویژه پتانسیل قوی اعضای هیئت علمی برای کمک به رفع مسائل استان به کار گرفته خواهد شد.

دکتر احمدی در پایان، ضرورت ورود دانشگاه برای کمک به رفع مسائل جامعه و ایفای نقش مسؤولیت اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: ما در قبال توسعه استان احساس وظیفه می‌کنیم و نباید نسبت به مسائل شهر و دیار خود بی‌تفاوت باشیم.

برچسب ها:

دانشگاه رازی
محمدنبی احمدی
سرپرست دانشگاه
بهزاد باباخانی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه

آخرین اخبار