آخرین اخبار
14678
با بررسی رویکردهای آموزشی دانشگاه رازی؛

دومین نشست معاونت آموزشی با اعضای هیئت علمی برگزار شد

دومین نشست معاونت آموزشی دانشگاه با اعضای هیئت علمی، مورخ 24 شهریورماه 1400 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دومین نشست معاونت آموزشی دانشگاه با اعضای هیئت علمی، مورخ 24 شهریورماه 1400 برگزار شد. در این نشست دکتر غلامرضا سالمیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی  دانشگاه، «بهره‌مندی از خرد جمعی و نظرات شورایی، سامانه‌سپاری، حرکت در جهت اهداف دولت الکترونیک و توجه به محیط زیست، تأسیس رشته‌های جدید، تدوین آیین‌نامه‌ها و شیوه‌نامه‌های گوناگون، تهیۀ کاربرگ‌های متعدد به منظور بهبود فرآیندها و تسهیل امور، افزایش کمک‌هزینه پروپوزال، رویکرد آموزش مجازی و انجام وظایف و اقدامات جاری حوزه آموزش» را به عنوان مهمترین اقدامات این معاونت در هفت سال اخیر دانست.

دکتر سالمیان از تغییر رویکردهای کاری حوزۀ آموزش یاد کرد و گفت: «تمرکز زدایی و واگذاری اختیارات و مسئولیت‌ها به دانشکده‌ها و گروه‌های آموزشی؛ سامانه‌سپاری و حذف مراجعه حضوری؛ توجّه به پایش مستمر برنامه‌های درسی و به‌روزرسانی آن‌ها؛ توجّه به آموزش مهارت در کنار آموزش دانش و ایفای نقش راهبری آموزش عالی در سطح استان و منطقه»، بخشی از‌ رویکردهای جدید این حوزه به شمار می‌آیند.

معاون آموزشی دانشگاه ضمن اشاره به ابعاد هریک از این حوزه‌ها، مطالبات همکاران در نشست پیشین را مطرح نمود و اقدامات حوزۀ آموزش در جهت برآورده‌کردن آن مطالبات را برشمرد.

ایشان یادآور شد: برگزاری جلسات عمومی با اعضای هیئت علمی از رویکردهای جدید و مهم حوزه معاونت آموزشی دانشگاه در چند ماه اخیر محسوب می‌شود؛ چنانکه در شش ماه اخیر، دو نشست عمومی در این راستا برگزار شده‌ است.

در پایان تعدادی از شرکت‌کنندگان در این نشست به بیان دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادهای خود پرداختند.

برچسب ها:

دانشگاه رازی
غلامرضا سالمیان
معاونت آموزشی
اعضای هیئت علمی

آخرین اخبار