آخرین اخبار

در جلسه­ کارگروه ورزش اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی دانشگاه بر  برنامه‌ریزی مناسب برای توسعه ورزش در جامعه هدف تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، جلسه­ کارگروه ورزش اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه، 9 خرداد ماه 1400، با حضور  اعضا در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

در این نشست، دکتر مهرداد نیاپرست معاون اداری-مالی و توسعه منابع و رئیس کارگروه ضمن خیرمقدم به اعضای حاضر طی سخنانی اظهار داشت: فراهم نمودن بسترهای لازم برای ایجاد انگیزه و نشاط بیشتر به منظور مشارکت هرچه بیشتر اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی دانشگاه در فعالیت‌های ورزشی امری حائز اهمیت است که باید مورد توجه مسئولان کارگروه قرار گیرد.


 

ایشان ترغیب اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه برای استفاده از اماکن و سالن‌های ورزشی را از اولویت‌ برنامه­‌های ورزشی دانشگاه عنوان کرد و گفت: در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، پرداختن به فعالیت‌های ورزشی مناسب در سلامت جسمانی و روحی کارکنان و ایجاد انگیزه و افزایش نشاط در خدمت به جامعه هدف اثرگذار خواهد بود.

در ادامه دکتر محسن سعیدی معاون دانشجویی دانشگاه و نایب رئیس کارگروه ضمن خیر مقدم به حاضرین و قدردانی از حمایت‌های ریاست دانشگاه در سخنانی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی معاونت دانشجویی ایجاد شور و نشاط و پیشبرد برنامه‌های ورزشی دانشجویان است و به موازات این مهم ساماندهی فعالیت‌های ورزشی اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی دانشگاه نیز یکی از دغدغه‌های معاونت دانشجویی می‌باشد.

 

ایشان افزود: معاونت دانشجویی دانشگاه ضمن استقبال از راهکارهای پیشنهادی جهت دستیابی به اهداف ترسیم شده، مشارکت اعضای کارگروه درتدوین برنامه سالانه ورزش اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی را ضروری دانست و گفت: بی‌شک ترویج ورزش در ادارات و سازمان‌ها، موجب تقویت نشاط و پویایی در میان کارکنان و افزایش بهره‌وری خواهد شد.

در ادامه دکتر شهریار عباسیان مدیر تربیت بدنی دانشگاه و دبیر کارگروه، ضمن خیر مقدم به حاضرین، از حمایت‌های ریاست دانشگاه در پیشبرد اهداف تربیت بدنی قدردانی کرد.

ایشان به ارائه گزارشی از اهداف و ماموریت‌های کارگروه ورزش اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشگاه و توضیحاتی در خصوص اقدامات مدیریت تربیت بدنی در سنوات گذشته و  ارائه رئوس برنامه‌های مدیریت تربیت بدنی در سال تحصیلی جاری پرداخت.

دکتر عباسیان ترویج و توسعه هر چه بیشتر ورزش‌های همگانی در بین اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی به منظور ایجاد شور و نشاط و همچنین کاهش آسیب‌های ناشی از فقر حرکتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: معتقدیم که ورزش منجر به نشاط و پویایی در میان کارکنان خواهد شد و لذا سعی شده است تا رشته‌های ورزشی پرطرفدار در جامعه هدف تدوین و توسعه یابد.

در ادامه سایر اعضای کارگروه، به بیان  راهکارها و پیشنهادات لازم جهت پیشبرد برنامه‌ها ورزشی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی در دانشگاه پرداختند.

 ایجاد صمیمیت بیشتر میان کارکنان و افزایش راندمان کاری،  افزایش نشاط و شادابی در میان افراد و سلامت جسمی و روحی آنها، برگزاری مسابقات ورزشی و شناسایی استعدادهای ورزشی از مهم‌ترین نتایج توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزشی مطرح شده در این نشست بود. در این جلسه برنامه‌ریزی مناسب در جهت توسعه ورزش اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی مورد تاکید قرار گرفت.

 

آخرین اخبار