آخرین اخبار

دکتر یحیی محمدزاده گودینی استاد فرهیخته دانشگاه رازی در اثر ابتلا به بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد.

إنا لله و إنا إلیه راجعون

از شمار دو چشم یک تن کم              وز شمار خرد هزاران بیش

با کمال تاسف و تأثر با خبر شدیم که دکتر یحیی محمدزاده گودینی استاد فرهیخته و عضو هیات علمی گروه آموزشی هنر و معماری دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه رازی، بامداد یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه 1400 در اثر ابتلا به بیماری کرونا، از این جهان فانی رخت بربست و جان به جان آفرین تسلیم کرد. فقدان این استاد فرهیخته ضایعه بزرگی برای جامعه بزرگ علم و اندیشه است.

ضمن عرض تسلیت و تعزیت درگذشت مرحوم دکتر یحیی محمدزاده را به همه همکاران، دوستان، دانشجویان و به ویژه خانواده گرانقدر ایشان، بدینوسیله مراتب همدردی خود را با خانواده معزای آن مرحوم اعلام داشته و از درگاه خداوند منّان برای ایشان علوّ درجات و رحمت واسعه الهی مسألت نموده و خود را در این غم بزرگ شریک می‌دانیم. امیدواریم خداوند سبحان همه عزیزان را از آسیب بیشتر این بیماری حفظ نموده و به همه ما توان تحمل و مقابله با این بلای فراگیر عطا فرماید.

دکتر محمدزاده از سال 1388 به‌عنوان عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه رازی فعالیت نمود، ایشان تلاش خالصانه و عمر شریف خود را در مسیر تعالی، توسعه علمی و تحقیقاتی مجموعه بزرگ دانشگاه رازی گذراند و منشاء آثار نیکو و ماندگار گردید و اخلاق نیکو و منش بزرگوارانه ایشان همواره در اذهان همکاران و دانشجویان باقی خواهد ماند.

روانش شاد... یادش گرامی... راهش پررهرو... و میراث علمی و اخلاقی‌اش ماندگار باد.

روابط عمومی دانشگاه رازی

آخرین اخبار