آخرین اخبار

دکتر چقامیرزا گفت: دانشگاه رازی از میان دانش‌آموختگان مقطع دکتری پژوهشگر پسادکتری می‌پذیرد.

دکتر کیانوش چقامیرزا در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت: دوره پسادکتری با هدف کسب تخصص، افزایش دانش و توانمندی در انجام پژوهش برگزار می‌گردد. هر دانشگاه و موسسه تحقیقاتی نظر به ظرفیت علمی خود و امکانات و تجهیزات پژوهشی در راستای افزایش تحقیقات و فعالیت‌های پژوهشی و نیز تولید علم و محتوای دانش محور، اقدام به تربیت پژوهشگران حرفه‌ای می‌نمایدکه با حمایت و راهنمایی اساتید برجسته در حوزه‌های مختلف انجام می‌گیرد.

 ایشان افزود: در این راستا دانشگاه رازی از میان دانش‌آموختگان مقطع دکتری داخل یا خارج از کشور که علاقه‌مند به گذراندن دوره‌های پسادکتری می‌باشند، پژوهشگر می‌پذیرد. با توجه به رسالت دانشگاه‌ها در شناسایی و تربیت نسل جدید محققین جوان و مستعد و نیز اهتمام دانشگاه رازی بر ایجاد روابط و همکاری بین اساتید برجسته و دانش‌آموختگان ساعی و توانمند، این دانشگاه برای چندمین دوره متوالی اقدام به پذیرش پژوهشگر پسادکتری می‌نماید.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی افزود: متقاضیان گذراندن این دوره در دانشگاه رازی می‌توانند با مراجعه به سامانه جذب دانشگاه نسبت به ارائه درخواست و ثبت‌نام اقدام نمایند. دوره پسادکتری از مهرماه 1400 آغاز می‌گردد و تا پایان شهریورماه 1401 ادامه خواهد یافت و در صورت نیاز با صلاحدید استاد میزبان و معاونت پژوهش و فناوری، تمدید خواهد شد

ایشان با تاکید براینکه زمان مجاز سپری شده از تاریخ دانش‌آموختگی دکتری حداکثر پنج سال است، گفت: اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره پژوهشی، در پورتال دانشگاه رازی به آدرس www.razi.ac.ir  و سامانه جذب این دانشگاه به آدرس jazb-samaneh.razi.ac.ir در دسترس می‌باشد. مهلت ارسال مدارک برای شرکت در این دوره از دوشنبه هشتم شهریورماه سالجاری آغاز و تا جمعه، بیست و ششم این ماه ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار