آخرین اخبار
5242
در دانشکده‌های جوانرود و سنقر؛

کتابخانه دیجیتال در سامانه ثنا راه‌اندازی شد

کتابخانه الکترونیکی در دانشکده‌­های مدیریت و حسابداری جوانرود و کشاورزی سنقر راه‌اندازی شد.

دکتر حمید احمدی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه رازی اظهار داشت: از اسفند ماه 1399 طرح فهرست‌نویسی و خدمات الکترونیکی کتابخانه‌های دانشکده‌های مدیریت و حسابداری جوانرود و کشاورزی سنقر آغاز شده و تاکنون بیش از 70 درصد این مهم به اتمام رسیده است. پیش از این، خدمات کتابخانه‌های اقماری دانشکده‌های مذکور به صورت دستی و سنتی انجام می‌شد.

رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه افزود: طرح فهرست‌نویسی و خدمات الکترونیکی با حمایت معاونت پژوهش و فناوری و همکاری رؤسای دانشکده‌های مدیریت و حسابداری جوانرود و کشاورزی سنقر صورت گرفته است.

ایشان گفت: با تلاش مجموعه حاضر در کتابخانه، فهرست‌نویسی و خدمات الکترونیکی کتابخانه‌های دانشکده‌های مدیریت و حسابداری جوانرود و کشاورزی سنقر و کار تا پایان مرداد ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

دکتر احمدی گفت: فهرست نویسی بنیادی حدود 6 هزار جلد کتاب در موضوعات مدیریت، اقتصاد، حسابداری و کشاورزی کتاب در دست انجام است و  علاوه بر آن، ثبت و بارکدگذاری کُتب انجام شده و در سامانه کتابخانه دیجیتال «ثنا دانشگاه» قابلیت جستجو، رزرو و امانت فراهم گردیده است.

ایشان افزود: برای انجام این پروژه علاوه بر پرسنل کتابخانه مرکزی و دانشکده‌های مدیریت و حسابداری جوانرود و کشاورزی سنقر از ظرفیت دانشجویان کارورز گروه علم اطلاعات  و دانش‌شناسی دانشگاه استفاده شد.

آخرین اخبار