آخرین اخبار

ششمین جلسه شورای رفاهی دانشگاه با حضور دکتر اعلمی‌آل‌آقا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، ششمین جلسه شورای رفاهی دانشگاه با دستور کار ارائه عملکرد و اقدامات یکسال اخیر و برنامه‌ها و پیشنهادات سال جاری و سال آینده با حضور دکتر اعلمی‌آل‌آقا در مورخ 24 شهریور ماه 1400 برگزار شد.

در این جلسه، دکتر هادی عبادی دبیر ستاد رفاهی دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در اداره امور رفاهی اظهار داشت: رویکرد ما در شورای رفاهی شفافیت، داشتن درآمد پایدار، نوآوری و خلاقیت بوده است، در این راستا، از 2 سال پیش درآمد حاصل از اجاره‌های منازل سازمان را برای هزینه‌کرد در خصوص برنامه‌های دارای اولویت اختصاص دادیم.

 ایشان برنامه سفر، تنظیم تفاهم نامه با سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی برای ارائه خدمات رفاهی به همکاران را از خدمات ارائه شده در ستاد رفاهی دانشگاه عنوان کرد و افزود: ایجاد درآمد پایدار، راه‌اندازی سایت ستاد رفاهی، آیین‌نامه سازمانی، ایجاد شفافیت در فرآیندها، تجهیز مهمانسرای اساتید، ارائه سفرهای اعضای هیئت علمی، امضای تفاهم‌نام با مراکز اقامتی و بومگردی جهت استفاده همکاران، امضای تفاهم نامه با 14 فروشگاه در سطح شهر، اعزام همکاران به عتبات عالیات، مشهد مقدس، برگزاری طرح ماه عسل، اجرای طرح تکریم و برنامه‌های مناسبتی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته است.

دکتر عبادی بیان کرد: ستاد رفاهی دانشگاه عملکرد خوبی در شاخص‌های تنوع خدماتی و کارآمدی دارد اما در بحث میزبانی با چالش‌هایی مواجه هستیم. یکی از اقدامات شاخص این ستاد احداث باغچه سبز بود که در اوایل همه‌گیری بیماری کرونا به انجام رسید، این طرح برای اولین بار در کشور اجرا شد و حدود 150 نفر از همکاران هیئت علمی و غیر هیئت علمی دانشگاه در آن مشارکت نموده‌اند و خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شد.

ایشان تشکیل کارگاه‌های آموزشی کشاورزی برای دانشجویان، بازنگری در شیوه‌نامه‌های مالی ستاد رفاهی، تدوین آیین‌نامه منازل سازمانی و محاسبه اجاره بها، انعقاد تفاهم نامه با برخی از رستوران‌ها را از دیگر اقدامات برشمرد.

دکتر عبادی همچنین خواستار توجه به بودجه ستاد رفاهی دانشگاه و تامین آن از محل درآمدهای مستقیم شد و در ادامه به بیان پیشنهادات و برخی چالش‌های موجود پرداخت.

در ادامه دکتر محمدابراهیم اعلمی‌آل‌آقا رئیس دانشگاه رازی، از تلاش‌ها و زحمات دکتر عبادی دبیر ستاد رفاهی و همکاران این بخش قدردانی کرد و بر ارتقاء خدمات به خانواده بزرگ دانشگاه تأکید کرد.

ایشان بیان کرد: در خصوص تأمین مسکن اساتید باید واجدین شرایط در اولویت قرار بگیرند، در خصوص طرح باغچه سبز نیز لازم است نواقص موجود برای خروجی هرچه بهتر اجرای این طرح برطرف و سیستم آبرسانی برای این طرح تقویت شود.

 دکتر اعلمی‌آل‌آقا کنترل فرآیندها را دغدغه‌های وجود دانست و گفت: در ارائه خدمات و انجام امور اداری نباید تعللی رخ دهد و با دقت و سرعت کافی به انجام فرآیندهای کاری پرداخته شود.

ایشان ضمن ابراز رضایت از اجرای طرح همدلی، تجهیز منازل مسکونی اساتید و طرح باغچه سبز بر بکارگیری شیوه‌های نوین به منظور ارتقاء خدمات در بخش‌های مختلف تأکید کرد.

در این جلسه در خصوص مسائل مختلف ستاد رفاهی دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.

برچسب ها:

دانشگاه رازی
محمد ابراهیم اعلمی آل آقا
هادی عبادی
ستاد رفاهی دانشگاه

آخرین اخبار