آخرین اخبار

دکتر ویسی گفت: برای نخستین بار در دانشگاه رازی، امکان استفاده از ظرفیت دانشجویان و دانش‌آموختگان ممتاز تحصیلات تکمیلی فراهم شده است.

دکتر فرزاد ویسی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه رازی با اشاره به تدوین شیوه‌نامه جذب دستیار پژوهشی، اظهار داشت: برای نخستین بار در دانشگاه رازی، امکان استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت دانشجویان و دانش‌آموختگان ممتاز تحصیلات تکمیلی در قالب شیوه‌نامه‌ای با ضوابط مشخص فراهم شده است.

دکتر ویسی یادآورشد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اسفند ماه 1399، آیین‌نامه بکارگیری دستیار پژوهشی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی را به دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی کشور ابلاغ نموده است. در این راستا معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه رازی اقدام به تهیه شیوه‌نامه‌ای جهت جذب دستیار پژوهشی در دانشگاه نموده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیان کرد: بسیاری از دانشجویان و دانش‌­آموختگان دانشگاه رازی توانمندی­‌های بالایی در امور پژوهشی و فناوری دارند که می‌توان از این توانایی­‌ها در جهت ارتقای جایگاه دانشگاه بهره برد.

ایشان استفاده از تمامی ظرفیت‌های دانشگاه رازی  به منظور ارتقای جایگاه دانشگاه در سطوح ملی و بین‌المللی، استفاده حداکثری از امکانات دانشگاه برای انجام تحقیقات کاربردی، اجرای طرح‌های تقاضامحور و همچنین توانمندسازی دانش‌آموختگان دانشگاه را از دیگر اهداف این شیوه‌نامه دانست.

دکتر ویسی با اشاره به اینکه متن شیوه‌نامه جذب دستیار پژوهشی در پورتال معاونت پژوهش و فناوری در قسمت فرم‌ها و آیین‌نامه‌ها موجود است، افزود: اعضای محترم هیئت علمی می‌توانند با رعایت ضوابط مقرر در شیوه‌نامه تدوین شده اقدام به جذب دستیار پژوهشی نمایند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در پایان به فراهم‌سازی مقدمات جذب دستیار پژوهشی در دانشگاه رازی اشاره کرد و گفت: در شهریور ماه 1400 فراخوان جذب دستیار پژوهشی در دانشگاه رازی اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد و امید است مورد استقبال دانش‌آموختگان و اعضای محترم هیئت علمی قرار گیرد.

آخرین اخبار