آخرین اخبار

مدیر امور اداری دانشگاه از انجام فرآیند مصاحبه حضوری پذیرفته‌‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت علوم خبر داد.

خشایار شیخی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت: پس از اعلام 75 نفر از  پذیرفته‌شدگان چند برابر آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه رازی، در موعد تعیین شده مدارک این افراد دریافت شد و سپس برنامه زمانی مصاحبه تخصصی از تاریخ 1400/7/27 لغایت 1400/8/16 تدوین و در سایت سازمان سنجش بارگذاری شد.

مدیر امور اداری دانشگاه رازی افزود: پس از اعلام برنامه زمانی مصاحبه تخصصی در سایت سازمان سنجش، مراتب به اطلاع 75 نفر از پذیرفته‌شدگان که در 17 رشته شغلی بر اساس نمره علمی پذیرفته شده بودند، رسید و مصاحبه این افراد در سه پنل جداگانه متشکل از «روانشناسی»، «فناوری اطلاعات» و « ارزیابی شغلی و مهارتی» با حضور اساتید مرتبط شغلی و صاحبنظران برگزار شد.

وی بیان کرد: در جریان این مصاحبه‌ها نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان بهزیستی، مدیریت حراست دانشگاه، اداره گزینش دانشگاه و... حضور دارند.

 شیخی بیان کرد: در پایان هر جلسه روند کلی مصاحبه صورتجلسه شده و امتیازات به صورت محرمانه در اختیار مدیریت امور اداری قرار می‌گیرد. پس از احتساب نمره علمی که 70 درصد را به خود اختصاص داده و نمره مصاحبه که شامل 30درصد است، تعداد 30 نفر پذیرفته شده نهایی در دانشگاه رازی به صورت پیمانی استخدام می‌شوند.

مدیر امور اداری دانشگاه تأکید کرد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تأکید ویژه رئیس دانشگاه و معاون اداری مالی و مدیریت منابع دانشگاه، تمام تلاش دست‌اندرکاران ذی‌ربط بر این است که عدالت کامل در فرآیند مصاحبه مراعات شود.

شایان ذکر است؛ دکتر محمدابراهیم اعلمی‌آل‌آقا رئیس دانشگاه از روند برگزاری مصاحبه حضوری پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه بازدید به عمل آورد.

         

                         

برچسب ها:

دانشگاه رازی
خشایار شیخی
آزمون استخدامی وزارت علوم

آخرین اخبار