آخرین اخبار

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی گفت: «رویداد کارآفرینی استارتاپ تریپ کشاورزی» از ۲۶ مهرماه در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

دکتر فرزاد ویسی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه رازی با اشاره به «رویداد کارآفرینی استارتاپ تریپ کشاورزی» اظهار داشت: این رویداد به همت مرکز استارتاپ دانشگاه رازی، سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، پارک علم و فناوری کرمانشاه و سایر شرکای کلیدی در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی با اشاره به زمان برگزاری «رویداد استارتاپ تریپ کشاورزی» افزود: این رویداد به صورت مجازی - حضوری از دوشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ آغاز و تا جمعه ۳۰ مهر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: افتتاحیه «رویداد استارتاپ تریپ کشاورزی» روز دوشنبه ۲۶ مهرماه از ساعت 14 در «استدیو کشاورز سازمان جهاد کشاورزی» و همزمان به صورت حضوری در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی آغاز به کار خواهد کرد، روز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه در محل مرکز استارتاپ دانشگاه رازی، روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه در پارک علم و فناوری، روز پنج‌شنبه 29 مهرماه در کارخانه نوآوری کرمانشاه و در روز جمعه ۳۰ مهرماه مراسم اختتامیه رویداد در محل مرکز استارتاپ دانشگاه رازی برگزار می‌شود. 

این مسؤول تاکید کرد: این رویداد اولین رویدادی استارتاپی در استان است که به صورت چرخشی و در فضاهای تخصصی مختلف برگزار می‌شود و تعامل بخش‌های مختلف در این رویداد در نوع خود کم نظیر است.

دکتر ویسی بیان کرد: تمامی ایده‌های «رویداد استارتاپ تریپ کشاورزی» برای داوری اولیه برای داوران این رویداد ارسال شده‌اند. صاحبان ایده‌هایی که در فرآیند داوری و ارائه ایده‌ها حایز امتیاز بیشتری شوند اجازه تشکیل تیم را خواهند داشت و در کل فرآیند رویداد به عنوان ایده‌های محوری و با همکاری و همراهی سایر شرکت‌کنندگان از جمله ایده‌پردازان و علاقه‌مندان به کسب ­وکار در تمامی روزهای برگزاری «رویداد استارتاپ تریپ کشاورزی» شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در طول رویداد ایده‌پردازی، تیم‌‌سازی، اعتبار سنجی ایده‌ها، نحوه ارائه ایده و بوم مدل کسب­ وکار را فرا خواهند گرفت و با هدایت منتورها و تسهیلگر رویداد، ایده خود را به یک تیم استارتاپی تبدیل خواهند کرد و مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی یادآور شد: حامیانی که در «رویداد استارتاپ تریپ کشاورزی» حضور دارند، در صورت تمایل می‌توانند بر روی استارتاپ‌های مورد نظر خود سرمایه‌گذاری ‌کنند.

برچسب ها:

دانشگاه رازی
فرزاد ویسی
رویداد کارآفرینی استارتاپ تریپ کشاورزی
مرکز استارتاپ دانشگاه رازی
پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی

آخرین اخبار