آخرین اخبار

نشست رابطین هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به میزبانی دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزرش روابط عمومی دانشگاه، اولین نشست رابطین هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه در مورخ چهار شنبه 10 آذرماه 1400، با هدف هم‌اندیشی و طرح مسائل مختلف دفاتر هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه در سالن جلسات معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه برگزار شد.

دکتر حبیب جعفری، مدیر نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی در دانشگاه رازی ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه در سخنانی اظهار داشت: این نشست با هدف رصد روند پیاده‌سازی سند آمایش آموزش عالی استان مطابق با وضعیت جغرافیایی منطقه‌ و بررسی وضعیت کیفیت آموزش عالی به ویژه درزمان همه‌گیری کرونا صورت گرفته و امیدواریم آغازی برای برگزاری نشست‌ها تخصصی در آینده باشد.

در این جلسه رابطین هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه به بیان سؤالات و همچنین نقطه نظرات خود پرداختند و مقرر گردید؛ دومین نشست رابطین هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه به صورت تخصصی برگزار گردد.

رابطین هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه در ادامه از دبیرخانه هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه رازی بازدید به عمل آوردند.

برچسب ها:

دانشگاه رازی
هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استانی دانشگاه‌
حبیب جعفری

آخرین اخبار