آخرین اخبار

دکتر فرزاد مندنی به ارائه اقدامات و دستاوردهای صورت گرفته در حوزه فضای سبز و مدیریت سبز دانشگاه پرداخت.

دکتر فرزاد مندنی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه رازی به ارائه اقدامات و دستاوردهای صورت گرفته در حوزه فضای سبز و مدیریت سبز دانشگاه طی سال‌های ۱۴۰۰-۱۳۹۲ پرداخت.

مسؤول شهرداری دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه رازی بر اساس سیاست­‌های وزارت عتف در راستای توسعه پایدار، همواره در تلاش به سمت توسعه فضای سبز بوده و بر این مسئله واقف هستیم که اهمیت کاشت درختان علاوه بر مزیت‌­های زیست محیطی با ایجاد محیطی شاداب و با طراوت اثرات مثبتی بر روحیه و نشاط افراد دارد.

ایشان افزود: توجه به فضای سبز دانشگاه می­‌تواند محیطی زیبا و فضایی آرام­بخش برای کارکنان و دانشجویان فراهم آورد. همچنین با افزایش کاشت درختان می­‌توان آلودگی هوا را کنترل کرد و به حفظ تنوع زیستی و تعادل اکولوژیکی محیط کمک کرد. در این راستا، دانشگاه رازی به عنوان یکی از دانشگاه‌­های پیشرو در زمینه کاشت درختان، همواره افزایش سطوح درخت­کاری شده را مورد توجه خود قرار داده است.

دکتر مندنی با اشاره به توسعه کمی و کیفی فضای سبز دانشگاه رازی گفت: مساحت فضای سبز دانشگاه رازی تا انتهای سال ۱۳۹۶ حدود ۲۶ هکتار بوده است و از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا تابستان سال ۱۴۰۰ با یک جهش بسیار به حدود ۹۸ هکتار افزایش پیدا کرده است.

برای مشاهده ادامه این گزارش کلیک نمایید. 

آخرین اخبار