آخرین اخبار

دکتر یاسر شهبازی از آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش حضوری دانشجویان از اول مهرماه 1400 خبر داد و گفت: امیدواریم در اسرع‌وقت امکان واکسیناسیون دانشگاهیان فراهم گردد.

دکتر یاسر شهبازی مدیر حوزه ریاست در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه، با اشاره به تاکید وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص فراهم نمودن شرایط تحصیلی دانشجویان به صورت حضوری، اظهار داشت: مقام عالی وزارت تاکید نموده‌اند که تمهیدات لازم برای تحصیل دانشجویان در دانشگاه‌ها به صورت حضوری و فیزیکی در نیمسال تحصیلی آتی فراهم گردد.

ایشان با اشاره به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه رازی تاکید کرد: امیدواریم که در اسرع وقت امکان واکسیناسیون دانشگاهیان اعم از اعضای محترم هیئت علمی و غیرهیئت علمی با رعایت اولویت سنی و دانشجویان گرامی با اولویت سکونت خوابگاهی فراهم گردد تا با اطمینان بیشتر،  بسترهای لازم را برای اجرای آموزش حضوری از مهرماه سال ۱۴۰۰ فراهم نماییم.

مدیر حوزه ریاست دانشگاه یادآور شد: با توجه به اینکه فراهم نمودن شرایط حضور دانشجویان در دانشگاه منوط به مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا است، در صورتی‌که این ستاد مجوزهای لازم برای برگزاری کلاس‌های حضوری را صادر نماید، دانشجویان دانشگاه رازی در نیمسال آتی در دانشگاه حضور خواهند یافت.

دکتر شهبازی واکسیناسیون دانشجویان را ضروری دانست و افزود: در حال حاضر کلاس‌های دانشگاه به صورت مجازی برگزار می‌گردد و دانشجویان آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند، همچنین آزمون‌های پایان ترم نیمسال دوم تحصیلی 1400 -1399 نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار