آخرین اخبار

دکتر عیدی گفت: آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در روزهای ۹ لغایت ۱۲ شهریور برگزار می‌شود.

دکتر حسین عیدی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه رازی، با اشاره به تدابیر پیش بینی شده در خصوص آزمون عملی رشته علوم ورزشی اظهار داشت: آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در سال ۱۴۰۰ مطابق سال‌های گذشته به میزبانی دانشگاه رازی با شرکت ۱۵۰۰ داوطلب و ۱۰۰ نفر از اعضای تیم اجرایی در روزهای ۹ لغایت ۱۲ شهریور برگزار خواهد شد.

رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه رازی افزود: آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در روزهای ۹ و ۱۰ شهریور با شرکت داوطلبان مرد و در روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریور با شرکت داوطلبان زن برگزار می‌شود.

دکتر عیدی بیان کرد: با توجه به مسائل بهداشتی کشور ناشی از اپیدمی کرونا؛ این آزمون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور برگزار می‌شود.

ایشان یادآور شد: در سال‌های گذشته دانشگاه رازی میزبانی استان‌های غرب کشور در آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بود اما به دلیل شیوع کرونا بر اساس بخشنامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌های مادر هر استان مسئولیت برگزاری این رویداد را بر عهده گرفتند.

دکتر عیدی افزود: دانشگاه رازی با توجه به عملکرد شایسته برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در بیش از ۱۵ سال گذشته جزو دانشگاه‌های موفق و برتر در برگزاری آزمون مطابق ارزیابی‌ها بوده است.

دکتر عیدی یادآور شد: آزمون عملی رشته علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به عنوان یک درس دارای ضریب چهار با نمره نهایی داوطلب جمع خواهد شد.

آخرین اخبار