Last News

چهاردهمین کنگره ملی «مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون ایران» از ۱۵ لغایت ۱۷ شهریور ۱۴۰۱؛ به میزبانی دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر اسماعیل میرزایی قلعه از برگزاری چهاردهمین کنگره ملی «مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون ایران» به میزبانی دانشگاه رازی خبر داد.
وی افزود: این کنگره در روزهای ۱۵ لغایت ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ به صورت حضوری و با حضور میهمانانی از سراسر کشور در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی کنگره ملی «مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون ایران» بیان کرد: فناوری پس از برداشت و ماشین‌های صنایع غذایی، طراحی ماشین‌های کشاورزی، انرژی‌های تجدیدپذیر، مکانیزاسیون کشاورزی و کشاورزی هوشمند، ۵ محور اصلی این کنگره هستند.
دکتر میرزایی قلعه دانشگاه رازی، انجمن مهندسی ماشین‌های کشاورزی و مکانیزاسیون ایران را برگزار کنندگان این کنگره دانست و گفت: انجمن‌ حمایت از ماشین‌های کشاورزی کشور، مرکز همایش‌های وزارت علوم، ISC، مجموعه مدلل با محوریت شرکت صنایع غذایی نازگل، سازمان جهاد کشاورزی استان، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و مرکز تحقیقات مهندسی کشاورزی استان، تعدادی از شرکت‌های صنایع غذایی و بانک تجارت از حامیان این رویداد ملی هستند.
وی یادآور شد: چهاردهمین کنگره ملی «مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون ایران» همزمان با نهمین نمایشگاه ملی و بین‌المللی ماشین‌های کشاورزی که توسط سازمان جهاد کشاورزی استان در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه برگزار خواهد شد، صورت می‌گیرد و برنامه‌های افتتاحیه و اختتامیه کنگره به صورت آنلاین در این نمایشگاه بین‌المللی پخش خواهد شد.
وی از پذیرش ۲۵۰ مقاله از سراسر کشور در دبیرخانه کنگره ملی «مهندسی مکانیک بیوسیستم و مکانیزاسیون ایران» خبر داد و گفت: فرآیند داوری مقالات در حال انجام است، در زمان برگزاری کنگره نیز برنامه‌های جانبی از قبیل نمایشگاه‌های صنایع دستی و... در جوار کنگره خواهیم داشت.


 

آخرین اخبار