Last News

دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه رازی با صدور پیامی، آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

بسم ربّ الشهداء و الصدّیقین

دفاع مقدس، ستاره پرنور قاموس حماسه‌های عزت‌آفرین ایران اسلامی و آیینه‌ای درخشان برای انعکاس رشادت‌ها و از خودگذشتگی انسان‌هایی است که خداوند متعال قلب‌هایی به وسعت آسمان و اندیشه‌ای به زلالی چشمه‌های بهشتی به آنان ارزانی داشت.

بزرگمردان و شیرزنان ایران اسلامی در حساس‌ترین برهه تاریخ معاصر کشورمان به فرمان ولی فقیه زمان حضرت امام خمینی(ره) و با تأسی از نهضت عاشورا، جان گرانمایه خویش را در طبق اخلاص نهاده و با اهدای خون پاک خود، به بالاترین مقصد کمال انسانی نایل گشتند و امروز ملّت ایران، عزتمندانه و پرغرور، این سربلندی و سرافرازی خود را در عرصه جهانی متأثر از خون مطهر شهیدان وطن، ایثارگران، رزمندگان، آزادگان و جانبازان عزیز می‌دانند.

بدون تردید؛ تک تک ما تکلیف داریم تا روایت‌های شنیدنی هشت سال دفاع مقدس را به نسل‌های آینده انتقال دهیم تا همگان بدانند که امنیت، پیروزی و سربلندی این سرزمین، ارمغان دوران طلایی و پرافتخار دفاع مقدس است.

در این روزهای مبارک از ماه ربیع، تقارن ایام میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) با هفته دفاع مقدس، فرصتی بس ارزشمند برای گرامیداشت مجاهدت و ایثار همه دانش‌آموختگان مکتب آزادگی ائمه اطهار(ع) و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت(ع) هستند.

اینجانب با ادای احترام به ارواح مطهر تمامی شهیدان حماسه هشت سال دفاع مقدس و با عرض ارادت به جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، همه ایثارگران، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا و مردم ولایت‌مدار استان کرمانشاه به ویژه جامعه بزرگ دانشگاه رازی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال توفیق و بهروزی همگان را خواستارم.

محمدنبی احمدی

رئیس دانشگاه رازی

آخرین اخبار