Last News

نشست شورای دانشگاه، به ریاست دکتر محمدنبی احمدی و با حضور اعضا در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، نشست شورای دانشگاه، ۶ دی ماه ۱۴۰۲ به ریاست دکتر محمدنبی احمدی و با حضور اعضا در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد.
در آغاز این جلسه، دکتر محمدنبی احمدی رئیس دانشگاه در سخنانی، شهادت پاسدار رشید اسلام سردار سید رضی موسوی را تسلیت گفت و اظهار داشت: این سردار دلیر، همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود و به عنوان مستشار نظامی در محور مقاومت اسلامی برای پاسداری از حرم اهل بیت (ع) در سوریه و دفاع از آرمان‌های والای اسلامی به شهادت رسید.

وی در ادامه قرار گرفتن دانشگاه رازی در زمره ۱۰ دانشگاه جامع کشور بر اساس نتایج نظام رتبه‌بندی ملّی ISC را افتخاری بی‌نظیر و مایه مباهات جامعه دانشگاهی دانست و افزود: در ادامه افتخارات غرورآفرین دانشگاه رازی، کسب رتبه ۹ در میان دانشگاه‌های جامع کشور، بر اساس نظام رتبه بندی ISC را به همه اعضای فرهیخته هیات علمی و اساتید، دانشجویان عزیز و کارکنان خدوم دانشگاه و همچنین مردم شریف استان تبریک عرض می‌کنم.
در ادامه این جلسه، دکتر مصطفایی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در سخنانی، با اشاره به اعلام نتایج نظام رتبه‌بندی ملّی ISC، قرار گرفتن دانشگاه رازی در زمره ۱۰ دانشگاه جامع کشور را افتخاری بزرگ برای استان و جامعه دانشگاهی دانست و اظهار داشت: دانشگاه رازی موفق شده برای نخستین بار با کسب رتبه ۹، در جمع ۱۰ دانشگاه جامع برتر کشور قرار گیرد.
دکتر مصطفایی با قدردانی از استادان، پژوهشگران و همه دست اندرکاران دانشگاه که در ارتقاء رتبه دانشگاه سهمی داشته‌اند، ابراز امیدواری کرد که روز به روز شاهد ارتقاء و پیشرفت دانشگاه باشیم.

در ادامه این نشست، از عواملی که در جمع آوری آمار و داده‌های دانشگاه برای نظام رتبه‌بندی ملّی ISC مشارکت داشته‌اند، تقدیر به عمل آمد.
در ادامه، دکتر مرادخانی مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌الملل دانشگاه در سخنانی، گزارشی از سفر هیأت اعزامی دانشگاه رازی به عراق و دستاورد‌های این سفر ارائه داد و ابراز امیدواری کرد که دریچه‌ای جدید از تعاملات علمی بین دانشگاه رازی با دانشگاه‌های عراق گشوده شود.
وی بیان کرد: طی این سفر، علاوه بر دانشگاه قاسم الخضرا، از چهار دانشگاه دیگر عراق شامل دانشگاه‌های بابل، مستقبل، کربلا و کوفه بازدید داشتیم که منجر به انعقاد چندین تفاهم نامه در حوزه علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و علمی شد.
در ادامه این جلسه، در خصوص مسائل جاری دانشگاه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

آخرین اخبار