Last News

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تلاش‌های "مجید معصومی‌پور" عضو یاوران علمی دانشگاه رازی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تلاش‌های "مجید معصومی‌پور" از یاوران علمی دانشگاه رازی قدردانی کرد. در لوح تقدیر اهدایی به آقای معصومی‌پور آمده است:

جناب آقای مجید معصومی‌پور

کارشناس محترم امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه رازی

با اهدای سلام

سپاس بیکران بر همدلی، همراهی و همگامی جناب عالی در بیش از دو دهه زحمت و تلاش بی‌دریغ در خدمت‌رسانی به بهترین بندگان خدا و غرورآفرینان ایران اسلامی، بی‌شک توفیق خدمتگزاری و خانواده معظم شهدا و ایثارگران موهبتی الهی است که نصیب بندگان خاص خدا می‌‍گردد و به شکر این توفیق بر آستان پرعظمتش سر تعظیم فرود آورده و سجده شکر به جا می‌آوریم.

بدین وسیله از اهتمام و عنایت و همکاری بی‌شائبه جنابعالی در رسیدگی و پیگیری‌های مجدانه دانشجویان شاهد و ایثارگر آن دانشگاه و امور دانشجویان دانشگاه‌های منطقه ۵ کشور، تقدیر و تشکر به عمل می‌آید و به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزنده جنابعالی این تقدیرنامه را به حضورتان تقدیم نموده و لطف و عنایت و رحمت‌های بی‌پایان خداوندی را برایتان مسألت می‌نمائیم.

امید است که همواره در سایه الطاف الهی و با استعانت از عنایات حضرت ولی عصر(عج) در ادامه خدمت به این عزیزان موفق و پیروز بوده و خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به یادگاران هدایت و نور را نصیب همه ما گرداند.

با آرزوی توفیق الهی

سید فردین تقی‌زاده

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر

 

آخرین اخبار