Last News

جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه رازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه، ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ در مسجد امام خمینی(ره) با حضور دکتر محمدنبی احمدی سرپرست دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد افشارنجفی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر هژبری معاون اداری-مالی و منابع انسانی، دکتر حاج زین‌العابدینی معاون فرهنگی و اجتماعی و دیگر مدیران دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین افشار نجفی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری نماز جماعت در مجموعه دانشگاه، اقامه نماز جماعت در بخش‌های مختلف اداری، آموزشی و... را سبب ترویج فضای معنوی در دانشگاه دانست و خواستار تخصیص بودجه لازم برای تجهیز مسجد دانشگاه شد.

دکتر احمدی سرپرست دانشگاه نیز با اشاره به ازسرگیری فعالیت‌های آموزشی حضوری، بر رفع موانع موجود در ترویج اقامه نماز در بخش‌های مختلف تأکید کرد و گفت: علیرغم مشکلات ناشی شیوع کرونا، وظیفه داریم که به نحو شایسته به فریضه الهی نماز و رونق‌بخشی هرچه بیشتر به اقامه نماز جماعت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در سطح دانشگاه توجه جدی داشته باشیم.

در ادامه ضمن بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات اعضای ستاد اقامه نماز، بر ضرورت دقت در جانمایی مکان برگزاری نماز جماعت در ساختمان‌های دانشگاه، تجهیز و تکمیل نمازخانه‌ها و مسجد دانشگاه تأکید شد و جلسه با ختم صلوات به پایان رسید.

آخرین اخبار