Last News

معاون پژوهش و فناوری از همکاری دکتر کهریزی با مؤسسه سنجش سلامت آمریکا و انتشار مقاله در نشریه "جاما آنکولوژی" خبر داد.

دکتر علیرضا زبرجدی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه رازی از چاپ مقاله دکتر دانیال کهریزی استاد گروه مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه در مجله معتبر Jama Oncology خبر داد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اظهار داشت: مؤسسه سنجش و ارزیابی سلامت ایالات متحده " The Institute for Health Metrics and Evaluation (IHME)   "، برای انجام یک پژوهش بین‌المللی در خصوص بیماری سرطان و جنبه‌های مختلف آن در سال 2020، از  دکتر دانیال کهریزی عضو هیأت علمی دانشگاه رازی دعوت به همکاری نمود.

وی بیان کرد: از دکتر دانیال کهریزی که سرپرستي يك شرکت دانش‌بنیان (ایده‌های زیستی زاگرس) وابسته به مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه رازی را نیز عهده‌دار است، پس از هماهنگی با دانشگاه در اجرای این پژوهش و گردآوری اطلاعات مورد نظر، با مؤسسه مذکور همکاری نمود.

 معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیان کرد: نتایج این پژوهش بین‌المللی در نشریه معتبر Jama Oncology در کشور آمریکا با ضریب تاثیر 31/78 چاپ شده است.

دکتر زبرجدی با بیان اینکه در انجام این پژوهش از کشورهای متعددی که قابلیت انجام این تحقیق را داشته‌اند، دعوت به همکاری شده بود یادآور شد: همکاری اعضای هیأت علمی و حضور آنها در چنین نشریات بین‌المللی، می‌تواند در ارتقای رتبه دانشگاه رازی در سطوح بین‌المللی بسیار مؤثر باشد.

فایل مقاله دکتر دانیال کهریزی در نشریه بین‌المللی "جاما آنکولوژی"

Tags:

دانشگاه رازی
دانیال کهریزی
جاما آنکولوژی

آخرین اخبار