522

برگزاری همایش بصیرتی بسیجیان دانشگاه‌های استان کرمانشاه در دانشگاه رازی

همایش بصیرتی بسیجیان دانشگاه‌های استان کرمانشاه به همت بسیج اساتید دانشگاه رازی روز چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ در دانشکده علوم برگزار شد.

 

در این همایش، حجت‌الاسلام والمسلمین مهری رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان استان قم اظهار داشت: امام خمینی(ره) گفتمان اسلام ناب را ارائه داد به این معنا که همه کاره‌ی این عالم خداست زیرا او غنی مطلق است و غیر او فقیر محض است.

وی احیای حاکمیت دین خدا را هدف انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) دانست و بیان کرد: این انقلاب با هدف ریشه‌کنی جهل، فقر، ظلم، ستم، جنایت، چپاول، غارت ثروت‌ها و ملت‌ها، جلوگیری از استعمار و استثمار، تحقق عدالت اجتماعی و رفاه عمومی و احیای ارزش‌های ناب اسلامی به وقوع پیوست.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مهری انقلاب اسلامی ایران را پدیده قرن دانست و افزود: امام خمینی(ره) تا آخرین لحاظ عمر شریف پای خداوند متعال ایستادند و خداوند وعده داده هرکسی پای من ایستاد من از فکر او و آرمان و دستاوردها و میراث او حفاظت می‌کنم و خداوند از انقلاب ما صیانت خواهد کرد.

در این همایش از زحمات دکتر حسین‌آبادی مسئول سابق بسیج اساتید استان کرمانشاه با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد، همچنین با اهدای جوایز و لوح سپاس از ۴۰ نفر از بسیجیان دانشگاه تقدیر شد.

 

در این همایش، حکم مسئولیت بسیج اساتید دانشکده علوم ورزشی به دکتر احسان امیری و حکم مسئولیت بسیج اساتید دانشکده دامپزشکی به دکتر صمد علیمحمدی اعطا شد.

 

 

 

 

 

شناسه : 1012882

آخرین اخبار