دکتر محمدنبی احمدی به همراه جمعی از مسئولان دانشگاه با امام جمعه و فرماندار شهرستان پاوه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، دکتر محمدنبی احمدی به همراه جمعی از مسئولان دانشگاه، در مورخ 1400/12/20 با حضور در شهرستان پاوه، دیدار صمیمانه‌ای با ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه محترم پاوه و همچنین فرماندار این شهرستان داشتند.

در این جلسه، ماموستا ملاقادر قادری ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم به سرپرست دانشگاه رازی و هیأت همراه ایشان، نگاه دغدغه‌مندانه دکتر محمدنبی احمدی در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی را شایسته قدردانی دانست و بر پیگیری موضوعات مرتبط با این بخش‌ها از سوی دانشگاه تأکید کرد.

وی با آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی دانشگاه رازی، بر نقش آفرینی دانشگاه در عرصه اجتماع تأکید نمود و ابراز امیدواری کرد: آموزش عالی استان در جهت تحقق منویات فرهنگی و اجتماعی رهبر معظّم انقلاب و توسعه و بالندگی استان بیش از پیش موفق باشد و در این مسیر با جدیت بیشتر گام بردارد.

ماموستا قادری همچنین از حمایت و حضور دانشگاه رازی در همایش بین‌المللی هورامان‌شناسی که یقیناً برکات و ثمرات زیادی برای عرصه‌های فرهنگی و گردشگری منطقه به‌دنبال دارد، تشکر نمود. 

همچنین در این جلسه، دکتر احمدی سرپرست دانشگاه رازی ضمن آرزوی سلامتی برای امام جمعه محترم شهرستان پاوه و سایر مسئولان این منطقه، در سخنانی اظهار داشت: حضور فرهنگی و اجتماعی از برنامه‌های مهم دانشگاه است و نمونه بارز آن، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه با محوریت هورامان شناسی است که اخیراً در دانشگاه رازی به امضا رسید.

وی ابزار امیدواری کرد: ظرفیت‌های ارزشمند علمی، اجتماعی، فرهنگی دانشگاه رازی در همایش بین‌المللی هورامان‌شناسی که در سال آینده برگزار خواهد شد، بیش از پیش به مردم استان و منطقه معرفی گردد و گام مؤثری در جهت نقش‌آفرینی در عرصه اجتماع و ارتباط با حوزه‌های اجرایی استان داشته باشد.

دکتر احمدی در پایان از تلاش‌ها و زحمات ارزشمند ماموستا ملا قادر قادری در جهت وحدت و تقریب اسلامی و نیز در دفاع از ارزش‌های مقدس اسلام، انقلاب و حریم ولایت تقدیر و تشکر کرد. 

همچنین در این جلسه دکتر رستمی، فرماندار شهرستان پاوه از همکاری دانشگاه رازی به ویژه حمایت‌های سرپرست دانشگاه برای برگزاری همایش بین‌المللی هورامان‌شناسی تقدیر نمود و گفت: فرمانداری پاوه از هیچ تلاشی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم دریغ نخواهد کرد و امیدواریم این همایش بتواند ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری استان را بیش از گذشته به همگان معرّفی نماید.

دانشگاه رازی
سرپرست دانشگاه رازی
دکتر محمد نبی احمدی
امام جمعه اهل سنت
شهرستان پاوه
همایش هورامان شناسی

آخرین اخبار