به‌ مناسبت هفتۀ دفاع مقدس، جمعی از دانشگاهیان باحضور در منزل شهید مدافع حرم "ستار عباسی" با خانواده اين شهيد عالی مقام، ديدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، به‌ مناسبت فرارسیدن هفتۀ دفاع مقدس، جمعی از مدیران، کارکنان و دانشجویان دانشگاه روز سه‌شنبه 3 مهرماه 1403 باحضور در منزل شهید مدافع حرم «ستّار عباسی» در فضايي صميمي با خانوادۀ اين شهيد عالي‌مقام، ديدار و گفتگو کردند.

در این دیدار با حضور والدین شهید والامقام عباسی یاد و خاطر شهیدان گرامی داشته شد.

والدین این شهید بزرگوار با ذکر خاطراتی از شهید عباسی، به حضور آن شهید بلندمرتبه در جبهۀ مقاومت عراق و سوریه اشاره کردند.

دکتر زینی وند معاون فرهنگی و اجتماعی و حجت‌الاسلام والمسلمین ترکاشوند معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی نیز ضمن یادآوری ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا از صبر و استقامت خانواده‌های سرافراز شهدا تقدیر کردند و دیدار با خانواده شهدا را افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت دانستند زیرا که خانواده شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی انجام داده‌اند و امنیت و آسایش امروز را مدیون خون شهیدان دانستند.

این دیدار به‌همت معاونت فرهنگی و اجتماعی با همکاری کانون مکتب‌الشهداء دانشگاه برگزار شد.

شهید ستار عباسی متولد ۱۴خرداد 1362 پنجمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه است که در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) و در نبرد با تروریست‌های داعش در 25 آبان 1394به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آخرین اخبار